Review: 2x Catrice Ultimate Lipstick



Nu iedereen weer een tijd op school zit, alle back to school video's en blogs weer heeft gelezen (of gemaakt) is het tijd voor andere outfits en looks. Of je nu smoky eyes maakt of je ogen juist met pasteltinten laat shinen, je make-up look is pas compleet met een goede lipstick of lipgloss. Daarom stonden lipsticks natuurlijk op mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag, die 13 september jammer genoeg heel snel voorbij vloog. Gelukkig heeft mijn lieve vriend goed naar mijn meters lange verlanglijstje gekeken en mij onder andere twee super mooie lipsticks cadeau gedaan. Aangezien ik razend enthousiast ben over deze twee parels van Catrice wil ik deze graag met jullie delen. De lipsticks waar ik het over heb zijn:



ULTIMATE COLOUR MATTRACTION 360

Prijs: € 3,99 
Een mooie rood/roze matte kleur. Erg chick voor een leuke avond uit, maar ook heel stoer te combineren met een oversized spijkerjack. De lipstick bevat veel pigment, dus wees voorzichtig met aanbrengen. Het blijft lang zitten, ongeveer 4 uur. Vervaagt wel een beetje tijdens het eten, maar achteraf makkelijk bij te werken.



ULTIMATE SHINE gel colour SWEET MACARON 100

Prijs: € 3,99 
Een mooie zachte, lieve roze kleur. Handig te gebruiken bij een heftige, gewaagdere ooglook. Hij is heel zacht en veel makkelijker aan te brengen dan MATTraction. Daarnaast gaat hij iets sneller op dan de matte lipsticks. Als je niks eet blijft hij best lang zitten, maar zodra je een hapje hebt genomen is de lipstick toch wel snel weg.



Op dit moment zijn het echt mijn favo lipsticks. Leuk om af te wisselen en mee te pronken op school. De lipsticks zijn te koop bij de Kruitvat en Strekpleister. Vrijdag is kar weer aan de beurt! Vond jij deze lipsticks nou ook leuk, laat het weten in de reacties en hopelijk tot volgende week woensdag. 

Liefs, 
Am <3














Geen opmerkingen:

Een reactie posten