my wishlist!

Iedereen heeft wel eens geen geld! Op dit moment staat er zo'n nul cent op mijn rekening, maar toch zie ik nog steeds te leuke dingen voorbij vliegen. Misschien hebben jullie wel geld en zin om dat eens goed uit te geven. Voor die mensen heb ik hieronder wat leuke ideeën wat het geld zeker waard is!!!

1. Deze mini-college tas van de Berska voor 15 euro.
2. Alvast voor als het koud wordt deze Navy Fairisle Print Socks van New Look voor 6 pond of de kniekousen van de H&M voor 10 euro. (ik heb een echt sokkenverslaving) 



3. Deze stadlaarsjes met hak van de Pull and Bear voor 70 euro. 

4. Prachtige bouclé jas van de Zara voor 139 euro.
 5. The Flap Bag 2.0 Grey van Comgetfashion.com voor 30 euro.
6. Wat ik de laatste tijd ook vaker voorbij zie komen zijn de Miracel Gel nagellakjes van Sally Hansen 11,99 per flesje, maar je hebt ook de topcoat nodig dus je bent de eerste keer 24 euro kwijt. 

7. Als laatste dan deze bruine statement ketting van Loavies voor 20 euro 

Even sparen weer en dan ga ik alles proberen in te slaan, maar dat gaat nog wel even duren. Vonden jullie deze musthaves nou ook zo leuk? Laat weten wat jou favoriet is en dan zie ik jullie volgende week woensdag! 

Liefs, Am 


2 opmerkingen:

  1. Oh die jas is mooi zeg! Ik zoek nog zo'n exemplaar :)

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Hij is te vinden op de site van de Berska
      Liefs, Am

      Verwijderen