What's in my bag




standaard

1. Mijn telefoon...  Ik zal niet zo snel - nooit - zonder mijn telefoon de deur uit gaan. Gelukkig ben ik nog nét niet verslaafd
2. Handencrème. Zachte handen zijn altijd fijn toch?
3. Oortjes. Ik kan absoluut niet zonder muziek. 
4. Portemonnee.
5. Labello. Ik háát droge lippen.
6. Iphone oplader. Misschien toch wel verslaafd?

Gewoon fijn

7. Mascara. Voor als ik in de regen heb gefietst en mijn mascara onder mijn ogen zit in plaats van op mijn wimpers. Tip: Deze week krijg je bij de Etos 2e gratis op heel veel mascara's!
8. Wallencrème. Het is zó fijn om om half 7 wakker te zijn.... Mijn favoriet is die van Estée Lauder
9. Maybelline Powder. Eigenlijk meer omdat er een spiegeltje in zit. 
10. Zonnebril. Voor als de zon ook in de herfst 5 minuten schijnt.
11. Chanel Mademoiselle.  
12. Laptop.



2 opmerkingen:

  1. Wat leuk om dit zo te zien. Mijn mobiel heb ik ook altijd bij me :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! k denk dat veel mensen zich bij ons aansluiten! :)

      Verwijderen